A weboldalakra mutató linkek száma, erőssége nagymértékben meghatározza, hogy a Google hogyan rangsorolja a honlapokat. Éppen ezért fontos annyira, hogy a cégvezetők kellő időt és energiát szánjanak a linképítés létrehozására.
Tovább »Sokan nincsenek tisztában azzal, hogy miért is fontos a weboldalukon elhelyezett szöveg. Ma már nem elegendő pusztán megírni néhány kulcsszavazott mondatot, és felrakni azt a weboldalra. Aki komolyan gondolja a weboldalkészítést, az a tartalmat sem veheti félvállról.
Tovább »A hírlevelezés elég felelősségteljes feladat, hiszen nem olyan könnyű összerakni, a kiküldött anyag minősége pedig a céget vagy az adott vállalkozást jellemzi. A feliratkozók várják a tartalmakat, és ha nem elégedettek, akkor leiratkoznak.
Tovább »Az elemzést nem csak gyengén teljesítő webáruházak esetén érdemes elkészíteni, hiszen a látszólag jól működő rendszerek is tartogathatnak meglepetéseket a tulajdonosok számára. Egy elemzés során fény derül a fontos hibákra.
Tovább »Az biztos, hogy a leggyorsabban fejlődő iparág az online marketing. Szinte minden héten más a szabály, mindig jelennek meg új platformok, és az emberek médiafogyasztási szokásai is folyamatosan változnak.
Tovább »Mióta megszűnt a Google PageRank, a SEO szakemberek a Domain Authority (DA) és a Page Authority (PA) minőségi mutatókat veszik alapul akkor, ha egy domain értékét vizsgálják.
Tovább »Sokan hiszik azt, hogy a keresőoptimalizálás egy drága és költséges feladat, pedig ez nem minden esetben van így. A megfelelő szolgáltatás kiválasztásával nem kerül túlzottan sokba egy SEO kampány, és az eredmény tartósabb, mint sok más online marketing megoldás.
Tovább »