Miről szól egy webáruház elemzés?

Az elemzést nem csak gyengén teljesítő webáruházak esetén érdemes elkészíteni, hiszen a látszólag jól működő rendszerek is tartogathatnak meglepetéseket a tulajdonosok számára. Egy elemzés során fény derül a felhasználói, grafikai, keresőoptimalizálási és programozási hibákra egyaránt.

Miről szól egy webáruház elemzés?

Milyen előnyökkel jár egy webáruház elemzés?

A teljesítmény elemzése közben előfordulhat, hogy olyan technikai javításokat lehet elvégezni az áruház motorján, aminek következtében biztonságosabb és gyorsabb is lehet. Ebből természetesen nemcsak a tulajdonos profitál, hanem a felhasználók is, hiszen hamarabb megtalálhatják, amit keresnek. A webáruház elemzés során gyakran kerülnek elő elhanyagolt keresőoptimalizálási területek, amelyek hatással lehetnek a keresőkben elfoglalt pozíciókra. A felhasználói felületek gyakran bonyolultak, és csak azoknak a programozóknak világos, akik készítették. A menürendszer javításával és cselekvésre ösztönző gombok elhelyezésével javítható a webáruház konverziója, tehát a látogatók nagyobb számban válnak vásárlókká.

Nagyon sok ingyenes elemzés létezik az interneten, amihez nem kell túl nagy tehetség, hogy le lehessen futtatni őket. A kapott eredmények nem minden esetben mondanak sokat egy laikus felhasználónak. Gyakran előfordul, hogy félreértelmezik, és az általuk hitt javításokkal több hibát tesznek egy weboldalba, mint amennyi eredendően volt benne. Fontos, hogy az ilyen elemző auditok eredményeit szakavatott szemek olvassák át, akik ki tudják szűrni, mely pontok fontosak, és melyek nem. Az ilyen oldalak arra mennek, hogy a javításokból, az extra modulokból és a regisztrációkból minél több pénz folyjon be nekik. Ezzel szemben a fokuszwebaruhaz.hu csapata arra törekszik, hogy a megrendelőiknek nagyobb forgalma és sikeresebb webáruháza legyen. Érdemes tehát kipróbálni a szolgáltatásukat azoknak, akik eredményesebb webáruházat szeretnének.


Marketing, Webáruház elemzés
2019-05-16