Milyen webáruházat érdemes készíteni?

A címben feltett kérdésre nagyon sok választ lehet adni, de talán a legfontosabb, amit minden tulajdonos elvár, az, hogy térüljön meg, és termeljen profitot viszonylag hamar. A kérés nem lehetetlen, sőt van egy csapat az országban, aki igazán tudja, mit kell tenni egy sikeres webáruház elkészítéséhez.

Milyen webáruházat érdemes készíteni?

Az egyedi webáruházak térhódítása

A legfrissebb felmérések szerint az emberek már megunták a halomra gyártott sablonos webáruházakat, hiszen nincs, ami megragadná a figyelmüket, és nem túlságosan bizalomgerjesztőek. Miért bíznánk meg valamiben, ami olyan, mint egy másik, csak más színekkel? A webáruház készítés nem egy kis befektetés, hiszen ha valaki jót szeretne, akkor nem elegendő egy emberrel dolgoznia. Egy kisebb csapatra van szüksége ahhoz, hogy minden kérése maximálisan teljesüljön. A mindenféle sablonos webáruházak esetében egy ember csinál mindent, ő kezeli a grafikát, a programozást, a marketinget és még a SEO-t is. Köztudott tény, hogy aki mindenhez ért, az nem ért igazából semmihez.

Az egyedihonlapkeszites.hu csapata igazán felkészült minden feladatra, hiszen egy egyedi webáruház készítés során legalább 9 szakember foglalkozik az ügyfelekkel. Elsőnek a projekt manager veszi fel a kapcsolatot az ügyfelekkel, és definiálják a munka fontosabb pontjait egy szerződésben. Ezt követően egy grafikus kidolgozza a webáruház fontosabb aloldalait és kitalálja a tipográfiát és azokat a színeket, amik a legjobban illenek a megrendelő vállalkozásához. Ezt követően két programozó dolgozik tovább azért, hogy a tervek böngészőfüggetlen módon és reszponzív kivitelezésben is megjelenjenek a laptopokon és táblagépeken egyaránt. A demo webáruház építése közben már együtt dolgozik a szövegíró és a SEO specialista, akik kidolgozzák az egyes menüpontok, blogok, valamit a termékleírások szövegeit. Szintén ebben a fázisban készül egy adatvédelmi jogász bevonásával a webáruházhoz kapcsolódó adatvédelmi nyilatkozat és a személyre szabott általános szerződési feltételek kidolgozása. A weboldal átadása után kezdetét veszi az online marketing, amit viszont egy erre specializált szakember vezet.

Látható, hogy ha valaki komolyan veszi a webáruház készítést, akkor bőven van feladat. Aki viszont nem veszi komolyan, annak nem is érdemes belefognia, hiszen a kiszabott bírságok egy életre megkeseríthetik az életét, vagy a helytelenül felépített stratégia és weboldal következtében rövid időn belül bezárhatja a webáruházát.


Szolgáltatás, Webáruház készítés
2019-02-07